Оқу процесі мен білім беру ортасының, ғылыми-инновациялық экожүйенің сапасына тұрақты мониторинг жүргізу үшін білім алушылармен, оқытушылармен, қызметкерлермен, түлектермен, жұмыс берушілермен және басқа да мүдделі тұлғалармен ден қоюды және одан әрі жетілдіруді талап ететін проблемалар мен аспектілерді анықтау үшін тиімді “кері байланыс” қажет. Бұл мониторинг тікелей бақылауға жатпайтын процестердің тараптарын зерттеуге бағытталған.
Мониторинг жүргізудің негізгі бағыттары сауалнама жүргізу, сұхбаттасу, фокус-топ және т. б. болып табылады.
Сауалнама-білім алушылардың білім алу қажеттіліктерін барынша қанағаттандыруға, білім беру қызметтерінің сапасын арттыруға, ОПҚ, қызметкерлер мен білім алушылар үшін қолайлы ұйымдастырушылық, ғылыми-инновациялық және әлеуметтік жағдайлар жасауға бағытталған әлеуметтік және маркетингтік зерттеулер бағыты болып табылады.
Басқаша айтқанда, сауалнама – әлеуетті тұтынушыларға ЖОО ұсынатын білім беру қызметтерінің сапасына сенімділік ұялатуға мүмкіндік беретін ақпарат жинаудың (бақылаудың) тиімді жолдарының бірі.
Факультеттегі білім беру бағдарламаларының тиімділігін бағалау «Туран» университетінің кәсіпкерлік рухын бағалау GUESSS_Report_2021_Kazakhstan «Оқытушы білім алушылардың көзімен» сауалнамасының нәтижелері (2023-2024 оқу жылы) «Оқытушы білім алушылардың көзімен» сауалнамасының нәтижелері (2021-2022 оқу жылы) 2023 жылғы білім алушылардың инфрақұрылымдық және әлеуметтік жағдайларына қанағаттану дәрежесі 2022 жылғы білім алушылардың инфрақұрылымдық және әлеуметтік жағдайларына қанағаттану дәрежесі Білім беру бағдарламасына қанағаттанушылық сауалнамасының нәтижелерін талдау 2022-2023