Олеся Колесниченконың “жеке брендті қалай және не үшін құру керек”қонақ дәрісі

Жеке бренд — бұл сіздің клиентіңіз емес адамдар ұсынған кезде. Бұл сіздің атыңызды естігенде адамдарда пайда болатын сурет. Маркетолог қажет пе? Маркетологқа жеке бренд құра білу керек пе? Жеке брендті қалай және не үшін құру керек?

 

Осы сұрақтардың барлығына Олеся Колесниченко, МВА қонақ дәрісіне жауап алуға болады. Колесниченко ханым-Халықаралық бизнес университетінің (“Қоғаммен байланыс”), сондай-ақ Geneva Business School (Халықаралық менеджмент саласындағы MBA) түлегі. Әр жылдары “Евросеть”, Coca-Cola, Pfizer, Huawei, UEFA, FIM және басқа да компаниялармен ынтымақтасып, әлемдік жарыстардың баспасөз орталықтарын басқарды. Қазіргі уақытта-PR және бейнемаркетинг агенттігінің тең иесі, сондай-ақ смартфонға түсірілген Халықаралық қысқаметражды фильмдер фестивалінің тең ұйымдастырушысы және продюсері. Олеся Колесниченко PR сарапшысы, “азиялық PR”кітабының авторы.

 

Қонақ дәрісі 16.02.2022 жылы “Маркетинг”білім беру бағдарламасының оқушылары үшін өтті. Ұйымдастырушы “Маркетинг және логистика” кафедрасының қауымдастырылған профессоры Тарақбаева Раушан Ерболатқызы болды.

Online қабылдау