2022 ж.20 мамырда “цифрлық технологиялар және маркетингтегі инновациялық әдістер”тақырыбында халықаралық дөңгелек үстел өтті.
Іс-шара ZOOM платформасында онлайн-бейнеконференция форматында өткізілді.
Халықаралық дөңгелек үстелдің ұйымдастырушылары “Маркетинг және логистика “кафедрасы және”Тұран” университетінің ғылым бөлімі болды:
Модератор-Кадырова К.ж., Э. Ғ. М., “Тұран” университетінің “Маркетинг және логистика”кафедрасының сеньор-дәріскері.
Дөңгелек үстелдің ұсынылған тақырыбы өзекті болып табылады, Теориялық қызығушылық танытып қана қоймай, қазақстандық компаниялардың маркетингтік қызметі үшін практикалық маңызы бар.
Спикерлер ретінде бизнес-құрылымдардың өкілдері, тәжірибе мамандары, жетекші шетелдік және қазақстандық компаниялардың, соның ішінде Ресей, Украина, Иранның басшылары сөз сөйледі:
Дөңгелек үстел жұмысына “Тұран” университетінің “Маркетинг және логистика” кафедрасының ПОҚ, сондай-ақ басқа да жоғары оқу орындарынан, соның ішінде Еуразия ұлттық университетінен шақырылған оқытушылар қатысты. Л. Н. Гумилев атындағы Қазақ ұлттық әл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университеті, Алматы менеджмент университеті, Халықаралық бизнес университеті. К. Сағадиев атындағы Қазақ халықаралық қатынастар және әлем тілдері Университеті Абылай хан, Каспий қоғамдық университеті, Қазақ ұлттық педагогикалық университеті. Абай, Алматы технологиялық университеті, “Қайнар” университеті және т.б. осы ғылыми іс – шараның құрметті қонағы-университет ректоры Адам Қырғызстаннан, Бішкектен Сирмбард Светлана Рустамовнаны ерекше атап өткім келеді. Жалпы, шараға 50-ден астам адам қатысты.
Спикерлердің сөз сөйлеуі барысында заманауи маркетингтегі өзекті мәселелер, жаһандық трендтер белсенді талқыланып, нақты практикалық ұсынымдар ұсынылды.
Дөңгелек үстел Жоғары ғылыми-практикалық деңгейде, іскерлік атмосферада, серпінді түрде өтті. Спикерлердің баяндамалары қызықты, мазмұнды, пайдалы болды, қызу пікірталас тудырды. Барлық қатысушылар өздерін қызықтырған сұрақтарын қойды, әсіресе студенттер тарапынан көптеген сұрақтар болды.
Халықаралық дөңгелек үстел жұмысын қорытындылай келе, қатысушылар шешім қабылдады:
Қатысушылар дөңгелек үстел жұмысының қорытындысы бойынша қазақстандық компаниялардың маркетингтік қызметіне спикерлердің ұсыныстары мен ұсыныстарын енгізу қажет деген ортақ пікір білдірді.