Заңғар Бозтаев, CEO Genesis CSP, YouTube-тің болашағын талқылау үшін маркетологтармен кездесті

Өткен сәрсенбіде 2024 жылдың 21 ақпанында маркетологтардың Заңғар Бозтаевпен кездесуі әлемдегі ең ықпалды платформалардың бірі — YouTube-ке қатысты перспективалар мен стратегияларға жарық түсірді.

 

Кездесу тақырыбы «YouTube: платформада не болып жатыр?» Зангардан YouTube-тің өсу жоспарлары туралы білген, сондай-ақ осы платформада болудың проблемалары мен артықшылықтарын талқылаған Алматы маркетологтары үшін жинау нүктесі болды.

 

Кездесу барысында келесі негізгі аспектілер қарастырылды:

 

  1. PR және performance marketing мақсаттары үшін Қатысушылар YouTube-ті әртүрлі маркетингтік стратегияларда, соның ішінде PR және performance marketing-те пайдалану мүмкіндіктерін талқылады.
  2. Мысалдар. Кездесуде B2C, B2B, B2G сияқты әртүрлі сегменттерде, авто, ИТ, өнеркәсіп және білім салаларында YouTube-ті пайдаланудың әртүрлі жағдайлары ұсынылды.
  3. YouTube-пен жұмыс істеу ережелері. Заңгар YouTube платформасымен оның ережелері мен нұсқауларын сақтай отырып, қалай тиімді қарым-қатынас жасау керектігі туралы өз тәжірибесімен және білімімен бөлісті.
  4. Genesis CSP қалай көмектесе алады? Мүшелер YouTube-тің ресми серіктесі болып табылатын Genesis CSP оларға маркетингтік мақсаттарына жету үшін платформаны пайдалануға қалай көмектесетіні туралы ақпарат алды.

 

Кездесу соңында Зангар YouTube-те тиімді бейне маркетинг формуласын ұсынды, сонымен қатар осы платформада табысқа жету үшін әрекет алгоритмін бөлісті. Ол сондай-ақ бейне мазмұнын дайындау бойынша құнды кеңестер берді. Кездесуге қатысушылар, ШОБ өкілдері алынған ақпаратқа риза болып, Заңғар Бозтаевқа осы кездесуден кейін ашқан құнды білімі мен болашағы үшін алғыстарын білдірді.

 

Іс-шараға белсенді қатысқаны үшін барлық қатысушылар мен спикерге алғыс білдіреміз және жаңа кездесулер мен оқиғаларды асыға күтеміз!

 

Facebook парақшасында Қазақстандық Маркетинг Қауымдастығының жаңалықтарын қадағалаңыз! 🚀 🌐

Online қабылдау