Қазіргі озық ақпараттық технологиялар ғасырында еңбек нарығына жаңа талаптар пайда болды және қазіргі уақытта ең сұранысқа ие мамандардың бірі – «АТ қызметтерін басқару» білім беру бағдарламасының IT мамандары – түлектері. Біздің негізгі миссиямыз-заманауи нарықта бәсекеге қабілетті және өзекті, инновациялық және жоғары сапалы білімі бар ақпараттық технологиялар саласындағы білікті мамандарды даярлау.
Шифрі:
7M06105 – Ғылыми-педагогикалық бағыт (2 жыл)
Академиялық дәрежесі: техника ғылымдарының магистрі
7M06105 – АТ қызметтерін басқару
«АТ қызметтерін басқару» магистратурасының білім беру бағдарламасы ақпараттық технологияларды (АТ) басқару саласында білікті мамандарды қалыптастыру және АТ қызметтерін ұсыну бойынша стратегияларды әзірлеу үшін негізгі құрал болып табылады. Магистранттарды оқытудың негізгі бағыты қазіргі заманғы әдістер мен технологиялар, сондай-ақ АТ қызметтерін басқарудағы озық тәжірибелер болып табылады.
«АТ қызметтерін басқару» магистратура бағдарламасы оны ақпараттық технологияларды басқару саласында сұранысқа ие және тиімді ететін бірқатар көрнекті ерекшеліктерді ұсынады:
- АТ қызметтерін басқаруға терең ену: бағдарлама магистранттарға АТ қызметтерін стратегиялық және операциялық басқару, соның ішінде АТ қызметтерін жобалау, енгізу және үздіксіз жақсарту бойынша кең білім береді.
- Заманауи әдістер мен технологиялар: студенттер ITIL, DevOps және Agile сияқты заманауи әдіснамалар мен технологияларды қолдануды қоса алғанда, АТт басқарудың соңғы тенденцияларын зерттейді.
- Практикалық тәжірибе және тағылымдамалар: бағдарлама студенттерге кейс-стадиге, жобалық жұмысқа және жетекші компаниялардағы тағылымдамаларға қатысуға мүмкіндік бере отырып, практикалық тәжірибеге баса назар аударады, бұл нақты бизнес-сценарийлерде теориялық білімді қолдануға ықпал етеді.
- Индустриямен өзара әрекеттесу: бағдарлама студенттерге дәрістер, мастер-кластар және семинарлар арқылы АТ қызметтерін басқару саласындағы мамандардың тәжірибесі мен сараптамасына қол жеткізуді қамтамасыз ете отырып, саламен тығыз байланыс орнатады.
- Аналитикалық және стратегиялық дағдыларды дамыту: студенттер технология мен бизнес ортасының өзгеретін сипатын ескере отырып, АТ қызметтерін басқару шешімдерін тиімді қабылдау үшін қажетті аналитикалық және стратегиялық дағдыларды дамытады.
Бұл мүмкіндіктер магистратурадағы «АТ қызметтерін басқару» бағдарламасын қарқынды және толыққанды оқыту тәжірибесіне айналдырады, бұл студенттерге болашақ мансабында АТ қызметтерін басқарудың озық тәжірибелерін сәтті енгізуге мүмкіндік береді.
«Ақпараттық технологиялар» кафедрасы оқу процесін ұйымдастыруға, оқу және PR жобаларын, пәндік олимпиадаларды өткізуге, сондай-ақ түрлі танымдық іс-шараларды ұйымдастыруға белсенді қатысады. Осының нәтижесінде Қазақстанның жетекші компанияларымен серіктестік орнатуға, жобалар бойынша бірлесіп жұмыс істеуге және олардан толық қолдау алуға мүмкіндік береді.
Қазіргі уақытта студенттерге келесі компаниялар қолдау көрсетеді:
- «Алатау» инновациялық технологиялар паркі арнайы экономикалық аймағы
- Қазақстанның ғылыми-білім беру компьютерлік желісін пайдаланушылар қауымдастығы KazRENA
- «EXPOBEST» тауарлар мен қызметтерді өндірушілердің халықаралық қауымдастығы
- «Қазақтелеком» АҚ
- «Bank Freedom Finance Kazakhstan» АҚ
- «Қазақстан Республикасы Ұлттық Банкінің қызметін қолдау орталығы» АҚ
- «Kaspi Bank» АҚ
- Home Credit банкі
- «KazEuroMobile» ЖШС
- «Evotek Central Asia» ЖШС
- «SILENCE DIGITAL» ЖШС
- Азия-Софт компаниясы
Білім алушыларға «АТ қызметтерін басқару» БББ академиялық ұтқырлық бағдарламалары бойынша оқуға кең мүмкіндіктер қарастырылған және қос дипломдық шетелдік жоғары оқу орындарындағы білім беру:
- Lawrence Technological University, USA
- Rzeszow University of technology, Жешув қаласы, Польша
- Hochschule Zittau/Gorlitz қолданбалы ғылымдар университеті , Германия
- Transport and Telecommunication Institute (TSI), Латвия
- Yildiz техникалық университеті, Стамбул
- Yeditepe University, Турция
- Asia Pasific University of Technology & Innovation (Malaysia)
«АТ қызметтерін басқару» білім беру бағдарламасының түлектері ақпараттық технологиялар және менеджмент саласында мансаптық мүмкіндіктердің кең спектріне ие.
Мансаптық өсудің кейбір әлеуетті бағыттарына мыналар жатады:
- АТ қызметтерін басқару бойынша АТ менеджері: АТ қызметтерін басқару бойынша мамандар тобын басқару, АТ қызметтерін ұсыну стратегияларын әзірлеу және оларды жүзеге асыру процестерін басқару.
- АТ қызметтерін басқару жөніндегі кеңесші: Әртүрлі компаниялар мен ұйымдардың тұтынушылары үшін АТ қызметтерін басқару процестерін оңтайландыру және жақсарту бойынша кеңес беру қызметтерін ұсыну.
- АТ қызметтерінің талдаушысы: Ұсынылатын АТ қызметтерінің тиімділігі мен сапасын талдау, кедергілерді анықтау және оларды жақсарту бойынша ұсыныстарды әзірлеу.
- АТ-сервистерді енгізу жөніндегі маман: Ұйымға жаңа АТ қызметтерін енгізу және біріктіру процесіне қатысу, олардың бизнес талаптары мен пайдаланушылардың күтулеріне сәйкестігін қамтамасыз ету.
- АТ-жобалардың жобалық менеджері: Жобаның барлық кезеңдерін жоспарлауды, үйлестіруді және бақылауды қоса алғанда, АТ қызметтерін енгізу және жақсарту бойынша жобаларды басқару.
- Ақпараттық қауіпсіздік жөніндегі маман: АТ қызметтерін көрсету кезінде ақпараттық технологиялар мен деректердің қауіпсіздігін қамтамасыз ету стратегияларын әзірлеу және енгізу.
- АТ қызметтері саласындағы кәсіпкер: АТ қызметтерін көрсету саласында жеке бизнесіңізді құру және басқару, АТ процестерін басқарудың инновациялық тәсілдерін әзірлеу.
Бұл мансаптық мүмкіндіктер еңбек нарығының заманауи талаптарын көрсетеді және «АТ қызметтерін басқару» бағдарламасының түлектеріне ақпараттық технологиялардың серпінді саласында кәсіби әлеуетін жүзеге асыруға мүмкіндік береді.