Кәсіби бағытты таңдау әр адамның өміріндегі негізгі кезеңдердің бірі болып табылатыны және оның өсуінің, өзін-өзі тануының және бақытының сәттілігін анықтайтыны белгілі. Мұның негіздері мектептегі оқу кезеңінде қаланады және оны аяқтағаннан кейін нақтыланады. Өз кәсібін шешкен жастар университеттерге немесе колледждерге түседі деп болжануда. Бірақ бұл жағдайдан алыс!!!
Мақсаты – жастарға өздерінің күшті және әлсіз жақтарын, ҰБТ-ға арналған бейіндік пәндерін, ҚР мамандықтарының жіктеуішіне сәйкес кәсіби бағыттарын анықтауға және қазіргі еңбек нарығында табысты мансап құруда өзінің шынайы кәсібін табуға көмектесетін кәсіптік бағдарлау құралын құру және автоматтандыру.
Абдулаева Гүлзира Олжабековнаның орта мектептегі көп жылдық ғылыми-педагогикалық тәжірибесі (29 жаста, педагогика ғылымдарының кандидаты, доцент, Психология және педагогика бойынша 100-ден астам ғылыми жарияланымдардың авторы) біздің елімізде жүйелі кәсіптік бағдарлаудың болмауы білім деңгейі мен сапасына, студенттердің ЖОО-да оқуға қанағаттануы, жұмысқа орналасуға деген ұмтылысына тікелей әсер ететіндігін көрсетті мамандықтар және т. б.
Қазақстанда кәсіптік бағдарлау жүйесін дамыту жолдарын іздеуге алып келген өзінің оқытушылық және зерттеу тәжірибесі болды. Психометрия, Психодиагностика саласындағы сараптамалық білімді меңгеру мемлекетте кәсіби бағдарлауды дамытудың негізі сенімді, сенімді және өкілді диагностикалық құралдың болуы екенін түсінуге мүмкіндік берді. Бұл түсінік BTS білім беру жобасына психометр ретінде қатысумен қатар жүрді Edunavigator.kz және IASC-қа кіру. Мұның бәрі жасалған болжамдардың дұрыстығын растады. Орыс және қазақ тілдерінде әзірленуі тиіс осындай тест жасау бойынша белсенді жұмыс басталды. Бұл жұмысқа студент Рехерт Мартин қосылды және 3 жыл ішінде команда жас шектеулерінен бос, Қазақстан Республикасының мамандықтар жіктеуішімен синхрондалған, ЛОР үшін ұсынылған пәндерді алуға мүмкіндік беретін, Telegram-боттың көмегімен автоматтандырылған екі тілде кәсіби бағдарлау тестін әзірледі.5-7 минутты алады және нәтижелер дереу беріледі.
Біз оны 3 жыл бойы 5000-нан астам мектеп оқушылары мен 2500 университет студенттеріне сынап көрдік, авторлық құқық алдық.
Қазір біздің жобаның нәтижелерін ілгерілету және коммерцияландыру бойынша белсенді жұмыс басталды. Біз Qadam Fest фестиваліне белсенді қатыстық, онда біздің құралдың көмегімен 20-дан астам тегін экспресс-консультациялар өткізілді. Біздің жоба “Тұран Университетінің Үздік бизнес-инкубациялық жобасы”номинациясы бойынша жеңімпаз атанды.
Алайда, labpro жобасы тестті жүзеге асырумен шектелмейді. Бұл сонымен қатар оқу орындарымен және кеңес беру қызметтерімен тығыз жұмыс істейтін кәсіптік білім беру орталығын құруды қамтиды. LabPro оқу орындарына тест нәтижелерін қабылдау бағдарламаларына біріктіруді ұсынады. Бұл оқу орындарына өз бағдарламаларына ең қолайлы студенттерді тартуға көмектеседі. Орталық орта мектеп оқушыларына саналы таңдау жасауға көмектесу арқылы жеке қолдау мен ұсыныстар береді.
Labpro жобасы Қазақстанда кәсіптік бағдарлау үшін елеулі артықшылықтар береді және жалпы қоғамға оң әсер етеді:
Осылайша, labpro жобасы Қазақстанда кәсіптік бағдарлау сапасын арттыруда маңызды рөл атқарады, бұл сайып келгенде қоғамдағы оң өзгерістерге әкеледі.
Байланыс: +77057016042 Гүлзира, e-mail: lab.org.pro@gmail.com.