“Цифрлық технологиялар және маркетингтегі инновациялық әдістер” тақырыбындағы халықаралық дөңгелек үстел

2022 ж.20 мамырда “цифрлық технологиялар және маркетингтегі инновациялық әдістер”тақырыбында халықаралық дөңгелек үстел өтті.

 

Іс-шара ZOOM платформасында онлайн-бейнеконференция форматында өткізілді.

 

Халықаралық дөңгелек үстелдің ұйымдастырушылары “Маркетинг және логистика “кафедрасы және”Тұран” университетінің ғылым бөлімі болды:

 

  • Разакова Дина Ибрагимовна-Тұран университетінің стратегиялық даму, ғылым және инновация жөніндегі проректоры, э. ғ. к., PhD докторы;
  • Маркетинг және логистика “кафедрасының қауымдастырылған профессоры, э. ғ. к. Майра Тұрысбекқызы Давлетова;
  • Мухамедкаримова Анелия Маликовна-ЕҚДБ “Бизнестегі әйелдер” бағдарламасының маркетинг бойынша сарапшысы, қазақстандық Маркетинг Қауымдастығының атқарушы директоры.

Модератор-Кадырова К.ж., Э. Ғ. М., “Тұран” университетінің “Маркетинг және логистика”кафедрасының сеньор-дәріскері.

 

Дөңгелек үстелдің ұсынылған тақырыбы өзекті болып табылады, Теориялық қызығушылық танытып қана қоймай, қазақстандық компаниялардың маркетингтік қызметі үшін практикалық маңызы бар.

 

Спикерлер ретінде бизнес-құрылымдардың өкілдері, тәжірибе мамандары, жетекші шетелдік және қазақстандық компаниялардың, соның ішінде Ресей, Украина, Иранның басшылары сөз сөйледі:

 

  • Саркисян Артур Аркадьевич – “Calltouch” компаниясының Коммерциялық директоры (Ресей, Мәскеу қ.). Тақырыбы: “трафикті қалай талдауға және тартудың жұмыс арналарын анықтауға болады”;
  • Rasoul Sanavi Fard – Business consultant of “Vermell Co” company (Iran, Tehran). Topic of speech: «Innovative Methods in Marketing»;
  • Знамеровская Анна Александровна  – “Netpeak” Интернет – маркетинг агенттігінің PR-директоры (Украина, Киев қ.). Тақырыбы: “IT-компаниялардағы PR-дың заманауи құралдары”;
  • Колесниченко Олеся Вадимовна – Орталық Азия жарнамалық қауымдастығының PR сарапшысы, “PR азиатски” кітабының авторы (Қазақстан, Алматы қ.). Тақырыбы:”2022 жылғы PR трендтері”;
  • Торгунакова Виктория Константиновна – “Тикетон”ЖШС Бас директоры. Тақырыбы: “Қазақстанда электрондық коммерцияның дамуы”;Ол – “ТрансАл”ЖШС Бас директоры. Тақырыбы: “логистикалық аудит логистикалық маркетинг құралы ретінде”;
  • Королев Василий Валентинович – “ТрансАл”ЖШС Бас директоры. Тақырыбы: “логистикалық аудит логистикалық маркетинг құралы ретінде”;
  • Қазыбаева Айман Мелисовна-PhD, менеджмент мектебінің деканы, Алматы менеджмент Университетінің нейромаркетинг зертханасының жетекшісі. Тақырыбы: “нейромаркетинг зертханасы: теориядан практикаға”.

Дөңгелек үстел жұмысына “Тұран” университетінің “Маркетинг және логистика” кафедрасының ПОҚ, сондай-ақ басқа да жоғары оқу орындарынан, соның ішінде Еуразия ұлттық университетінен шақырылған оқытушылар қатысты. Л. Н. Гумилев атындағы Қазақ ұлттық әл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университеті, Алматы менеджмент университеті, Халықаралық бизнес университеті. К. Сағадиев атындағы Қазақ халықаралық қатынастар және әлем тілдері Университеті Абылай хан, Каспий қоғамдық университеті, Қазақ ұлттық педагогикалық университеті. Абай, Алматы технологиялық университеті, “Қайнар” университеті және т.б. осы ғылыми іс – шараның құрметті қонағы-университет ректоры Адам Қырғызстаннан, Бішкектен Сирмбард Светлана Рустамовнаны ерекше атап өткім келеді. Жалпы, шараға 50-ден астам адам қатысты.

 

Спикерлердің сөз сөйлеуі барысында заманауи маркетингтегі өзекті мәселелер, жаһандық трендтер белсенді талқыланып, нақты практикалық ұсынымдар ұсынылды.

 

Дөңгелек үстел Жоғары ғылыми-практикалық деңгейде, іскерлік атмосферада, серпінді түрде өтті. Спикерлердің баяндамалары қызықты, мазмұнды, пайдалы болды, қызу пікірталас тудырды. Барлық қатысушылар өздерін қызықтырған сұрақтарын қойды, әсіресе студенттер тарапынан көптеген сұрақтар болды.

 

Халықаралық дөңгелек үстел жұмысын қорытындылай келе, қатысушылар шешім қабылдады:

 

  • студенттердің шет елдердегі компанияларда тағылымдамадан және практикадан өту жүйесін әзірлеу;;
  • маркетингтік пәндерді оқыту әдістемесін жетілдіру ;
  • бизнес-құрылымдармен және білім беру саласының өкілдерімен бірлесіп маркетингте цифрлық технологиялар мен инновациялық әдістерді қолдану бойынша ұсыныстар әзірлеу.

Қатысушылар дөңгелек үстел жұмысының қорытындысы бойынша қазақстандық компаниялардың маркетингтік қызметіне спикерлердің ұсыныстары мен ұсыныстарын енгізу қажет деген ортақ пікір білдірді.

Online қабылдау