Алматылық маркетологтар брендингтегі архетиптердің өзектілігін талқылады

2024 жылдың 18 қыркүйегінде «Тұран» университетінде Қазақстандық Маркетинг Қауымдастығының қонақжай алаңында ұйымдастырылған Маркетологтар клубының кездесуі өтті. Іс-шараның тақырыбы брендинг әлеміндегі негізгі сұрақтардың бірі болды: «Архетиптер әдісімен брендинг: ескірген әдіс немесе өзекті құрал?».

 

Тәжірибелі маркетолог және бизнес-жаттықтырушы Виолетта Пархоменко бастаған пікірталас шынымен де қызу болды. Кездесуге қатысушылар Карл Юнгтің идеяларын еске түсіріп қана қоймай, қазіргі заманғы брендтерде архетиптерді қолдану мүмкіндіктерін талқылады, сонымен қатар бұл әдіс бүгінде қалай тиімді жұмыс істейтіні туралы дауласты. Әртүрлі көзқарастарға қарамастан, маркетологтар архетиптер күшті брендтерді құруда пайдалы құрал болып қала береді, әсіресе аудиториямен ұжымдық бейсаналық және эмоционалды байланыстармен жұмыс істеуге келгенде.

 

Іс-шара соңында қатысушылар арасында бірінші басылымда маркетинг тақырыбына арналған эксклюзивті стикерпак ойналды.

 

Іс-шараға белсенді қатысқаны үшін барлық қатысушылар мен спикерге алғыс білдіреміз және жаңа кездесулер мен оқиғаларды асыға күтеміз!

 

Facebook парақшасында Қазақстандық Маркетинг Қауымдастығының жаңалықтарын қадағалаңыз! 🚀 🌐

 

#Кездесулермаркетологтар #Қазмаркетинг #Клубмаркетологтар #Брендинг #Архетиптер #Маркетинг

Online қабылдау