“Тұран” Университетінің жоғары Ақпараттық технологиялар мектебінің оқытушылары өз сабақтарында оқудың тиімділігі мен студенттердің уәждемесін арттыру үшін түрлі инновациялық тәсілдер мен құралдарды қолданады.
Осындай тәсілдердің бірі оқытуда геймификацияны қолдану және ойындарды өткізу үшін Kahoot платформасын пайдалану. “Интернет-кәсіпкерлік”, “жасанды интеллект жүйелері” және “компьютерлік модельдеу негіздері” пәндері шеңберінде Т. ғ. к., ат ЖМ қауымдастырылған профессоры Ким Е.Р. “Ақпараттық жүйелер” және “зияткерлік робототехника”білім беру бағдарламаларының білім алушыларына арналған Kahoot платформасында ойын өткізді.
Ойынға кірген кезде оқушылар кездейсоқ түрде 3-4 командаға бөлінді. Содан кейін олар пәндер бойынша сұрақтарға жауап берді, содан кейін үйлер салды. Ең биік ғимаратты салған команда жеңіске жетті. Тапсырма бойынша бағалар жеке рейтингке және командалардың рейтингіне байланысты қойылды.
Барлық балаларға тапсырмаларды тапсырудың бұл түрі ұнады және болашақта оқытуда осындай тәсілдер мен құралдарды қолдануды тіледі.