2025 жылғы 24 қазанда Қазақстандық маркетинг қауымдастығы (ҚМҚ), «Тұран» университетінің «Маркетинг және логистика» Жоғары мектебі және «Тұран» колледжі Маркетолог күні кәсіби мерекесін атап өтті, оның аясында ғылыми келесі іс-шаралар ұйымдастырылды: «Біз құратын маркетинг» конференциясы және «Заманауи маркетолог: ол қандай болуы керек» сырттай презентация конкурсы.
Конференция – бұл спикерлер мен барлық қатысушылардың сындарлы диалогы, пікірталастар, маркетингтің өзекті мәселелерін талқылау, пікір алмасу, білім, тәжірибе алмасу, жаңа қызықты және пайдалы ақпарат алу алаңы.
Байқаудың мақсаты – оқушылардың маркетинг саласындағы кәсіби білімі мен шығармашылық ойлауын дамытуға жәрдемдесу, талантты және бастамашыл қатысушыларды анықтау және қолдау, сондай-ақ тез өзгеретін бизнес-орта жағдайында маркетолог мамандығына қойылатын заманауи талаптар туралы түсінік қалыптастыру.
Конференция форматы «Тұран» университетінің акт залында офлайн, ал сырттай презентация конкурсы – Алматы қаласындағы жоғары сынып оқушылары мен колледждердің бітіруші курс оқушыларының арасында онлайн режимінде өтті.
Іс-шараның демеушілері «GT Machinery» ЖШС және «Себ-Восток тобы» ЖАҚ өкілдігі болды.
Конференцияны «Тұран» университетінің стратегиялық даму, ғылым және инновациялар жөніндегі проректоры, э.ғ.к., PhD докторы Д. И. Разакова және «Тұран» колледжінің директоры Х.В. Баймагамбетова ашты. Модератор ҚМҚ атқарушы директоры Мухамедкаримова А.М. болды.
Конференцияда маркетинг бойынша тәжірибе мамандары мен жетекші қазақстандық компаниялардың басшылары сөз сөйледі. Спикерлердің барлық баяндамалары өте қызықты, мазмұнды, презентациялар – түрлі-түсті және тартымды болды, маркетингтің өзекті мәселелері мен заманауи тенденциялары қаралды, құнды және пайдалы практикалық тәжірибе алмасылды.
Конференцияға қатысқаны үшін барлық спикерлерге «Тұран» университетінің логотипі бар алғыс хаттар мен кәдесый өнімдері табыс етілді. Сырттай презентация байқауының жеңімпаздары I, II және III дәрежелі дипломдармен және бағалы сыйлықтармен марапатталды.
Сонымен қатар, конференцияға қатысушылар арасында жүлделер ойналды. Сонымен, Яндекс жеңімпазды бағалы сыйлықпен – Алиса ақылды бағанымен марапаттады; ең қызықты сұрақтар қойған студенттерге маркетинг бойынша кітаптар табысталды. «Тұран» университетіндегі қазақстандық жоғары оқу орындарының арасында алғаш рет Tesla Art Lab маркетинг және сату тобы фойеде арнайы жабдық орнатып, жасанды интеллект технологиясының көмегімен барлық тілек білдірушілерді берілген форматта суретке түсіріп, жедел суретті шығарды.