«Тұран» университетінің студенттері Alatau City және Алматы брендтерінің перспективаларын дебат барысында талқылады

«Тұран» университетінде «Маркетинг және логистика» жоғары мектебі Қазақстан Маркетинг қауымдастығы мен Sirius Turan дебат клубының қолдауымен «Alatau City және Алматы брендтері: бәсекелестік пе, әлде өзара толықтыру ма?» атты студенттік дебаттар өткізді. Пікірталасқа «Маркетинг» және «Психология» білім беру бағдарламаларының студенттері қатысты.

 

Талқылаудың өзегі Қазақстан Республикасы Президенті Қасым-Жомарт Тоқаевтың (2025 ж.) Жолдауында ұсынылған жаңа жоғары технологиялық Alatau City қаласын салу жөніндегі жоспар болды. Қатысушылар бұл жобаның Alatau City және Алматы брендтерінің дамуына және позициялануына ықтимал әсерін қарастырды.

 

Дебат барысында студенттер екі қарама-қарсы көзқарасты қорғады. Өзара толықтыруды жақтаушылар Alatau City-дің дамуы өңірлік мықты бренд қалыптастыруға, Алматыға түсетін жүктемені азайтуға, сондай-ақ екі қаланың маркетингтік әлеуетін арттыратын ортақ инновациялық экожүйе құруға мүмкіндік беретінін атап өтті. Ал қарсы тарап өкілдері инвестициялар, адами капитал және коммуникациялық назар үшін бәсекелестіктің күшеюі Алматы бренді позициясының әлсіреуіне және оның ұлттық деңгейдегі дифференциациясының төмендеуіне әкелуі мүмкін деген тәуекелдерді көрсетті.

 

Дебат жеңімпаздары Аршидинова Д., Агамедова Р., Мартынушкина К. және Рүстемова А. болды. Сонымен қатар Қизуб А., Отарова А. және Голубин Р. құрамындағы команда белсенді қатысқаны және шығармашылық көзқарасы үшін атап өтілді.

 

Дебаттар Alatau City жобасының аумақтық брендтеуге қатысты мүмкіндіктер мен сын-қатерлерді қатар тудыратынын көрсетті. Студенттердің пікірінше, екі қаланың да табысы сауатты позициялауға, ойластырылған маркетингтік стратегияға және ішкі бәсекелестікті азайта отырып, брендтер арасында тиімді синергия құру қабілетіне байланысты болады.

 

Жалпы, пікірталас студенттердің жоғары аналитикалық дайындығын, сондай-ақ әлеуметтік-экономикалық және маркетингтік үрдістерді сыни тұрғыдан бағалау қабілетін айқын көрсетті. Қатысушылар аумақтық брендтеу мен қалалардың стратегиялық дамуы мәселелеріне зор қызығушылық танытты.

 

Ұйымдастырушылар: Джумадилдаева Ж. Б., Арбабаева В. Е., Ашикбаева А. М.

Online қабылдау