Үштік спираль қауымдастығы (THA) — ғылыми мақсаттары мен жаһандық ауқымы бар коммерциялық емес, үкіметтік емес бірлестік.
Оның негізгі мақсаты – ғылыми зерттеулерді, инновация, экономикалық бәсекеге қабілеттілік пен өсуге ықпал ету үшін академия, өнеркәсіп және үкімет (Үштік спираль) арасындағы өзара әрекеттесудің барлық аспектілерімен байланысты ғылыми білім мен практикалық жетістіктерді алға жылжыту.
THA қызметі конференциялар, симпозиумдар және марапаттау арқылы бірінші дәрежелі ғылыми зерттеулерді әзірлеу мен талқылаудан тұрады; жарияланымдар, академиялық журналдар және ынтымақтастық жобалары арқылы ғылыми нәтижелерді кеңінен таратуға және пайдалануға жәрдемдесу үшін жетекші білім беру және зерттеу институттары мен мүдделі тараптар арасында желілер құру; ғалымдармен халықаралық алмасуды кеңейту және студенттерді, зерттеушілер мен практиктерді оқыту арқылы академиялық модельдерді практикалық жетістіктерге айналдыруға қолдау көрсету.
«Тұран» университеті үштік спираль қауымдастығының Қазақстандағы өкілдігі.
2021 жылғы 16-18 маусымда «Тұран» университеті Chapter Kazakhstan «Тұрақты әлем үшін инновациялар: болашақ ұрпақ үшін әлемді жақсартуға арналған ғылым мен технологиялар» тақырыбында Triple Helix-тің XIX халықаралық конференциясына қатысты.
Гүлжанат Таяуова, қауымдастырылған профессор, Тұран университетінің сыртқы байланыстар және докторантура жөніндегі проректоры, Triple Helix Chapter Kazakhstan басшысы.
Эльмира Ералина, PhD, Тұран университетінің «Менеджмент» кафедрасының меңгерушісі, Triple Helix Chapter Kazakhstan бірлескен басшысы.
Қосымша ақпарат алу үшін сілтеме бойынша өтіңіз.
GUESSS «Студенттердің кәсіпкерлік рух туралы жаһандық сауалнамасы» дегенді білдіреді. Бұл әлемдегі кәсіпкерлік саласындағы ең ірі зерттеу жобаларының бірі. Зерттеудің негізгі бағыты студенттердің кәсіпкерлік ниеттері мен іс-әрекеттеріне, соның ішінде отбасылық фирмаларды жалғастырушылық тақырыбына бағытталған.
GUESSS (2006 жылға дейін ISCE деп аталған) 2003 жылы Санкт-Галлен университетінде (Швейцария) құрылды. Әр 2-3 жыл сайын жаһандық деректер жинау жүргізіледі. Әрбір қатысушы ел үшін осы елде деректер жинауды үйлестіретін бір жауапты ел тобы бар.
GUESSS деректері Journal of Business Venturing (JBV) немесе Entrepreneurship Theory & Practice (ETP) сияқты жетекші халықаралық академиялық журналдардағы бірнеше жарияланымдар үшін пайдаланылды.
Швейцариядағы Global University Entrepreneurship Stutents’ Survey жобасы бойынша, «Тұран» университеті «Студенттердің кәсіпкерлік рухын жаһандық зерттеу» жобасының «Country Delegate» елдік үйлестірушісі болып табылады.
Эразмус+ – білім беру, кәсіптік оқыту, жастар саясаты және спорт жүйесін жаңғырту мен тұрақты дамытуға бағытталған Еуропалық Одақтың бағдарламасы. Ол еуропалық елдер (Бағдарлама елдері деп аталатын) арасындағы, сонымен қатар, еуропалық елдер мен бүкіл әлем бойынша серіктес елдер арасындағы барлық осы салалардағы ынтымақтастық үшін қаржылық мүмкіндіктерді ұсынады.
Эразмус+ «Жоғары білім беру саласындағы әлеуетті арттыру» (ЖБӘА) бағдарламасының компоненті шеңберінде серіктес елдердің жоғары оқу орындары мен жоғары білім беру жүйесіне ұзақ мерзімді ықпал етуге қол жеткізуге бағытталған жобаларды қаржыландыруға болады.
ЖБӘА жобалары – бұл Бағдарламаның 34 елінен және 150-ден астам серіктес елдерден жоғары оқу орындары арасындағы көпжақты серіктестіктерге негізделген трансшекаралық ынтымақтастық жобалары. Эразмус+ бағдарламасына қаржылық үлес қосатын Бағдарлама Елдері – бұл ЕО-ға мүше 28 мемлекет, сондай-ақ Исландия, Лихтенштейн, Норвегия, Сербия, Түркия және бұрынғы Югославия республикасы Македония. Қазақстан бағдарламаның осы құрауышына қатыса алатын серіктес елдерге жатады.
Эразмус бағдарламасының Еуропа елдерінде студенттермен алмасуды дамытуға қосқан үлесін бағалай отырып, ғалымдар студенттердің трансшекаралық ұтқырлығын демократияландыру тенденциясын атап өтті, өйткені Еуропалық Одақ бөлетін стипендиялар шетелде қысқа мерзімді оқуды студенттердің кең ауқымы үшін қолжетімді етеді. . студенттер. , элиталық білімді инклюзивтілікке айналдыру.
Инклюзия әр түрлі салаларда мүмкіндіктері шектеулі студенттерді, оның ішінде денсаулық сақтауды ғана емес, сонымен қатар қоныс аударған отбасылардан шыққан студенттерді, жаңадан келген студенттерді, ана тілінде оқытпайтын студенттерді, жұмыс істейтін студенттерді және студенттерді жоғары білім алуға қатысуын білдіреді. грант бойынша елге келгендер, отбасында бірінші болып жоғары білім алған студенттер. Бұл топтарға жататын студенттер академиялық алмасуға сирек қатысады және қазіргі уақытта Еуропалық Одақ жоғары білім беру аймағында оларды академиялық ұтқырлық процестеріне тарту мүмкіндіктері ізделуде.
«Тұран» университеті Эразмус+ ұтқырлық жобаларын іске асыруға белсенді қатысады:
Эразмус бағдарламалары жөніндегі пікірлер мен көзқарастар
Эразмус бағдарламасы жайлы толық ақпараттарды осы сілтеме арқылы табасыз.
Тұран университеті 2013 жылдан бері БҰҰ-ның «Академиялық әсер» – UNAI қозғалысына мүше.
Қоғамдық ақпарат департаментінің Біріккен Ұлттар Ұйымының Академиялық Әсері (UNAI) бастамасы Біріккен Ұлттар Ұйымының мақсаттарын қолдау үшін жоғары оқу орындарымен ынтымақтастықты арттыруға арналған Бас хатшының жаһандық бастамасы болып табылады. Бастамаға қатысу университеттерге қоғам алдындағы зияткерлік жауапкершіліктің біртұтас жаһандық мәдениетін құру мақсатында іс-шараларды ұйымдастыру және зерттеулер жүргізу бойынша белсенді жұмыс істейтін студенттер мен ғалымдардың өсіп келе жатқан желісінің мүшесі болудың барлық артықшылықтарын береді.
БҰҰ моделі
«Тұран» университеті 2015 жылдан бері жыл сайын жасөспірімдер мен жастарды халықаралық қоғамдастық алдында тұрған өзекті мәселелерді талқылауға тартуға ықпал ететін БҰҰ моделі конференциясын өткізіп келеді. Тұрақты даму мақсаттары пікірталастың өзегі болып табылады.
2021 жылдың 23-24 сәуірінде Тұран университеті тағы да оффлайн және онлайн режимінде әлемдік саясаттың өзекті мәселелерін талқылауға арналған «Тұран Біріккен Ұлттар Ұйымының 2021 модулі» (TURAN MUN 2021) халықаралық конференциясын өткізді.
«БҰҰ моделі» Біріккен Ұлттар Ұйымының қызметіне еліктеу болып табылады, оның барысында студенттер делегаттардың рөлінде БҰҰ-ның әртүрлі комитеттерінің қызметін жаңғыртады, дипломатиялық, көшбасшылық, шешендік, тілдік дағдыларды меңгереді және белгілі бір мақсатқа жетуге дағдыланады.
Қатысушылар қазіргі заманның өзекті мәселелерін талқылайтын делегаттар мен ресми өкілдер ретінде әрекет етеді, ал делегаттар дипломатиялық этикет нормаларын сақтауы керек. Тіркелген қатысушылардың саны 400 адамнан асты.
23 сәуірде конференцияны ректор Алшанов Рахман Алшанұлы мен «Тұран» университетінің сыртқы байланыстар және докторантура жөніндегі проректоры Таяуова Гүлжанат Жұбатқанқызы құттықтау сөзімен ашты. Қатысушылар алдында сөз сөйлеген ректор Алшанов Р.А. университет негізі қаланған күннен бастап жаңа білім алуға, қажетті кәсіби және жеке қасиеттерді алуға және жетілдіруге ұмтылатын жастар үшін әрқашан ашық екенін атап өтті. Бұл конференция студенттердің әлемдік қауымдастықтың жаһандық мәселелерін шешуге жаңа идеяларын жеткізуге бағытталған күш-жігерін қолдаудың айқын дәлелі болып табылады.