Қоғаммен байланыс

Бакалавриат

 

Пиар-менеджер-бұл жаңа мыңжылдықтың кәсібі, ол жылдам мансаптық өсу үшін үлкен мүмкіндіктер ашады және қазіргі әлемде өте сұранысқа ие. 

 

“Пиар-бұл мамандық емес, өмір салты”. Бұл шынымен де! Өйткені, өзін осы қызметке арнаған адам креативті, ерекше шығармашылық ойлауға ие болуы, командада жұмыс істей білуі, ұжымды ұйымдастыра білуі, шыдамды және табанды болуы тиіс.

 

Шифр: 6В03202

Бағдарламаның сипаттамасы
  • Қоғаммен байланыс жөніндегі маман қандай да бір бағытпен шектелмей, әр түрлі салаларда жұмыс істей алады. PR-маманның қызмет түрлері арасында атап өту керек::
  • PR-концепцияларды әзірлеу және ойластыру, 
  • жобалардың ерекшеліктерін және оларды іске асыруды зерделеу, 
  • мақсатты аудиторияны талдау, ең оңтайлы ақпараттық арналарды таңдау, 
  • тиісті БАҚ-пен әріптестік қатынастарды қолдау және жолға қою
  • ішкі коммуникациялармен жұмыс – компанияда корпоративтік рухты дамыту, оның тиімді қызметі үшін ерекше микроклимат құру;
  • сюжеттерді, мәтіндік ақпаратты, аудиороликтерді әзірлеуге және орналастыруға шарттар жасасу, баспасөз конференцияларын ұйымдастыру
  • әртүрлі жанжалды жағдайларды шешу және тағы басқалар
  • Дәл осындай кең ауқымды қызмет ауқымына байланысты білікті маман әр түрлі салаларда маңызды білімдерге ие болуы, БАҚ саласындағы жаңалықтармен үнемі қызығуы, жаңа тәжірибе алуы және жұмыста барынша стандартты емес тәсілді пайдалануға тырысуы тиіс. 
Қабылдау шарттары

Қабылдау күндізгі  оқыту бөлімге жүргізіледі. Бағдарламаға қабылдау мемлекеттік, ішкі гранттарға және ақылы орындарға жүзеге асырылады..

 

 

Оқу мерзімі

 

  • 4 жыл орта білімнен кейін
  • 3 жыл орта кәсіби білімнен кейін
  • 2 жыл жоғары білімнен кейін 

 

Екі шығармашылық емтиханы

 

  • Жазбаша емтихан – еркін тақырыпқа шығарма
  • Ауызша емтихан – әңгімелесу
  • Портфолионың болуы құпталады (сіздің жетістіктеріңіз бен жеке журналистік материалдарыңыз)
Бағдарламаның ерекшеліктері
  • Практикалық-бағдарлы оқыту
  • Академиялық ұтқырлық
  • Оқытудың инновациялық технологияларын қолдану
  • Қазақстанның түрлі БАҚ-тарында (газеттер, журналдар, телеарналар, радио редакциялары, ақпараттық порталдар және т. б.) практикадан өту)
  • Бағдарлама аяқталғаннан кейін шет тілдерін білу
  • Бәсекеге қабілетті бітірушілерді дайындау және 95% жұмысқа орналастыру.
Оқыту үлкен практикалық құрамдас бөлікті ұсынады
Өзекті және эксклюзивті курстар
  • Паблик-рилейшнз теориясы және практикасы
  • PR және жұртшылық коммуникация құралы
  • PR-технологиясы
  • Жарнама
  • Имиджеология
  • Халықтық брендинг және халықаралық PR
  • Шешендік өнер
  • PR-жобаларын ұйымдастыру
  • PR-дағы ситуациялық талдау
  • PR-дағы маркетингтік зерттеу
  • Интернет-маркетинг
  • PR-дағы консалтинг
  • Антидағдарыстық PR
  • Корпоративтік және әлеуметтік PR
  • Нейромаркетинг негіздері
  • Конфликтология
  • Ақпараттық кеңістікті мифологизациялау
  • Фактчекинг
  • Медиамәтіннің лингвоқаіпсіздігі
  • PR-жарияланымдары
  • Креативті ойлау
Біздің серіктестер
  • Лобачевский атынд. Нижегород мемлекеттік университеті
  • Волгоград мемлекеттік университеті
  • Слупскідегі Помор академиясы, Польша 
  • Халықаралық үштік спираль қауымдастығы
  • Анкара Хаджи Байрам Вели Университеті, Түркия
  • Кастамону Университеті, Түркия
  • Ельцин атынд. Қырғыз-Ресей Славян Университеті
  • ЮНЕСКО-ның Алматыдағы Орталық Азия бойынша кластерлік бюросы
  • Орталық Азия талдау журналистикасының бюросы CABAR.asia(соғыс пен бейбітшілікті жариялау институтының жобасы (IWPR) www.iwpr.net)
  • Media Net халықаралық журналистика орталығы
  • “ExpoBest” тауарлар мен қызметтер өндірушілерінің халықаралық қауымдастығы»
  • «Южная столица», «Қазақстан», «Хабар», «МИР», КТК телеарналары
  • “Медиа топтардың серіктестері” баспа үйі – Бұл 6 халықаралық басылым: Харпер базар, Космополитен, Эсквайр, Робб баяндамасы, еркектік денсаулық және жақсы жинау, сондай-ақ 5 интернет-жоба: www.esquire.kz, www.cosmo.kz, www.harpersbazaar.kz, www.goodhouse.kz, www.menshealth.kz
  • «Kazakhstan Today» ақпараттық агенттігі
  • «Informburo.kz» мультимедиялық ақпараттық-сараптау порталы 
  • «Алматы ақшамы» газеті, «Ана тілі» газеті, «Өскен өңір» газеті , «Жас қазақ» газеті және басқа БАҚ
Түлектердің кәсіби қызмет саласы
  • ақпараттық агенттіктер мен баспа басылымдары, теледидар мен радио, жаңалықтар порталдары мен интернет-ресурстар редакцияларында;
  • мемлекеттік құрылымдардың, корпорациялардың және қоғамдық ұйымдардың баспасөз қызметтерінде;
  • жарнама агенттіктерінде; 
  • SMM-агенттіктерінде (Social Media Marketing);
  • Басылымдарда және продакшн-студияларында;
  • талдау және білім беру орталықтарында;
  • қоғаммен байланыс жөніндегі бөлімдерде және PR-агенттіктерде;
  • халықаралық ұйымдар мен мәдениет мекемелерінде

 

Біздің Инстаграм:

Turan_communication

 

Біздің Фейсбук:

Turan_Journalism

Online қабылдау