Білім беруді ақпараттандыру ғылыми-зерттеу институты

Құрылған күні: Қаңтар 2021

Байланыс: эл. почта – k.abdiyev@turan-edu.kz,  ішкі телефон нөмірі – 1047

 

Қызметтің мақсаты:

Университеттің Сапа кепілдігі саясатына сәйкес жоғары білімді ақпараттандырудың ғылыми-әдістемелік және өзекті практикалық мәселерін зерттеу

 

Тапсырмалар:

  1. Оқу процесін ақпараттандыру, негізгі және бейіндік  деңгейдегі пәндерді оқытуға сандық технологияларды ендіру мәселелері бойынша ғылыми зерттеулер жүргізу
  2. «Білім берудегі және ғылымдағы АКТ» бағытындағы теориялық және қолданбалы зерттеулер бойынша жобаларды әзірлеу және іске асыру: өзін-өзі ақтау принципі бойынша; университет деңгейінде; ҚР БҒМ және басқа мекемелер гранттары бойынша.
  3. Институтттың зерттеу бағыттарын дамыту мақсатында бюджеттен тыс қаражатты тарту

Қызметтің негізгі бағыттары:

  • білім беруді ақпараттандыру, сандық технологияларды ендіру мәселелері бойынша басқа ғылыми мекемелермен бірлесіп зерттеу жүргізу;
  • оқу процесіне АКТ ендіру бойынша қолданбалы зерттеулер жүргізуге және жобаларды іске асыруға қатысу;
  • студенттерді, магистранттарды және докторанттарды ғылыми және инновациялық жобаларға тарту

Институт жобалары

Қазіргі уақытта институт келесі жобаларды іске асыруда:

 

ЖОО-да қалыптасу кезеңдерінде кәсіби құзыреттілікті бағалау моделін әзірлеу (АКТ  бағыты бойынша білім беру бағдарламалары мысалында) Ғылым және жоғары білім министрлігі Ғылым комитетінің гранты есебінен жүзеге асырылады. Іске асыру мерзімі 2022 жылдың тамызынан 2024 жылдың желтоқсанына дейін. Зерттеу тобы: Әбдиев Қ.С., ББА ҒЗИ, Примбетова Г.С., Астрахан мемлекеттік техникалық университеті, Омарова У.Ш., «АТ» каф., Жасандықызы М., «КБИ» каф.

 

Жобаның мақсаты – кәсіби стандарттардың (КС) талаптарына сәйкес бакалавриат түлектерінің құзыреттіліктерін бағалау моделін әзірлеу. 2023 жылы мынадай жұмыстар атқарылды:

 

  • АКТ саласының КС талаптарын ЖОО-ның мемлекеттік стандарты мен ЖОО-ның мазмұнымен («АЖ», «ЕТБҚЕ» БББ мысалында) түйіндестіру мәселесі зерттелді. Бұл құжаттарды байланыстырудың негізгі мәселесі – оларды әзірлеуде бірыңғай әдістемелік тәсілдің жоқтығы. БББ-дағы КС атаулары аталғанмен, олардың талаптары оқыту нәтижелерінде көрсетілмеген.
  • Кәсіби стандарттарда сипатталған еңбек функциялары контекстінде құзыреттерге қойылатын талаптардың өлшемділігі мәселесі зерттелді. Мұндай зерттеулер кәсіби құзыреттілік деңгейін бағалауға арналған тапсырмаларды әзірлеу үшін қажет.
  • Кәсіби құзыреттердің даму деңгейін бағалау үшін тапсырмалардың түрлері анықталып, тапсырмалардың қоры әзірленді, тапсырмаларға сараптама жүргізілді.
  • Жұмыс қорытындысы бойынша үш мақала жарияланды, оның ішінде екі мақала ҚР Ғылм және жоғары білім министрлігінің тізіміне енгізілген журналда және бір мақала Scopus тізіміндегі журналда жарияланды.

 

Студенттердің оқу жетістіктерін бағалау ЖОО оқытушысының кәсіби іс-әрекетінің түрі ретінде. Орындаушылар: Әбдиев Қ.С., Примбетова Г.С. 2022-2023 жылдары жалпы саны 30-дан астам ұйымды құрайтын ЖОО-дағы тестілеу орталықтары (білім сапасын бағалау) және ҰТО қызметкерлеріне сауалнама жүргізілді.

Online қабылдау