Академиялық дәреже: экономика және бизнес бакалавры
Мамандық коды: 6В04107
Оқу ұзақтығы:
Маркетинг мамандығы бойынша экономика және бизнес бакалавры келесі салаларда талдау, ғылыми-зерттеу, ұйымдастырушылық-басқарушылық (әкімшілік) және білім беру (педагогикалық) қызметті жүзеге асыра алады: салалық және аймақтық нарықтарды зерттеу, әртүрлі меншік түріндегі шаруашылық субъектілердің маркетингтік ортасын зерттеу; кәсіпорынның маркетинг жүйесін жетілдіру; кәсіпорынның маркетингтік стратегиясын қалыптастыру. Маркетингті қолдану аясы өте кең. Түлектердің кәсіби қызмет объектілері болып табылады: мемлекеттік мекемелер, қызмет көрсету кәсіпорындары, әртүрлі экономикалық, өндірістік және делдал кәсіпорын ұйымдары, халықаралық сауда палаталары, сауда үйлері, көлік және коммуникация, жобалық және ғылыми-зерттеу институттары, қоғамдық ұйымдар, ғылыми-зерттеу, білім беру мекемелері.
Міндетті және элективті (таңдау бойынша) пәннің/ескертпе:
Кәсіби қызмет саласы және объектілері
МАРКЕТИНГ мамандығы бойынша экономика және бизнес бакалавры келесі салаларда талдау, ғылыми-зерттеу, ұйымдастырушылық-басқарушылық (әкімшілік) және білім беру (педагогикалық) қызметті жүзеге асыра алады: салалық және аймақтық нарықтарды зерттеу, әртүрлі меншік түріндегі шаруашылық субъектілердің маркетингтік ортасын зерттеу; кәсіпорынның маркетинг жүйесін жетілдіру; кәсіпорынның маркетингтік стратегиясын қалыптастыру. Маркетингті қолдану аясы өте кең. Түлектердің кәсіби қызмет объектілері болып табылады: мемлекеттік мекемелер, қызмет көрсету кәсіпорындары, әртүрлі экономикалық, өндірістік және делдал кәсіпорын ұйымдары, халықаралық сауда палаталары, сауда үйлері, көлік және коммуникация, жобалық және ғылыми-зерттеу институттары, қоғамдық ұйымдар, ғылыми-зерттеу, білім беру мекемелері.
Кәсіби қызмет түрлері
МАРКЕТИНГ мамандығы бойынша бакалавр кәсіби қызметтің келесі түрлерін орындай алады:
Кәсіби қызмет бағыттары:
“Маркетинг” мамандығы бойынша магистратура бағдарламасы маркетинг саласында мамандарды дайындауға бағытталған.
Маркетинг бойынша мамандар нарықтық зерттеулерді жүргізуге, әлеуетті клиенттерді іздеуге, олардың қажеттіліктері мен талғамдарын анықтауға, нарықтың мақсатты сегменттерін сегменттеу мен іріктеуге, компания және оның жекелеген өнімдерін позициялауға, тауарлық ассортиментті қалыптастыруға, брендті құруға және “жылжытуға”, бағалар мен жеңілдіктер жүйесін белгілеуге, тұтынушыға жылжыту және коммуникациялық әсер ету құралдарын әзірлеуге, өнімді бөлу және түпкілікті сатып алушыға жеткізу арналарын “құрастыруға” жауап береді.
“Маркетинг” ББ магистратура түлектері әртүрлі салаларда білікті қызмет үшін барлық қажетті білім мен практикалық дағдыларға ие, соның ішінде – стратегиялық және жедел маркетингтік жоспарлау, өнім саясаты, баға саясаты, өткізу саясаты (тарату арналары бойынша шешімдер), жылжыту саясаты (жылжыту бойынша шешімдер).
Оқыту процессі барысында сабақтарды өткізудің заманауи формаларына, іскерлік жағдайларды талдауға, топтық пікірталастарға, бизнес-жобаларды дайындауға, маркетингтік қызметтің түрлі аспектілеріне байланысты ақпараттық технологияларға басымдық беріледі.
Академиялық дәрежесі:
Мамандық коды:
7M04105 – Ғылыми және педагогикалық магистратура
7M04112 – Бейіндік магистратура
Оқу түрі: күндізгі
Оқу мерзімі:
Кәсіби қызмет саласы мен объектілері
«Маркетинг» мамандығы бойынша экономика және бизнес магистрі талдаушылық, ғылыми-зерттеу, ұйымдастыру-басқару (әкімшілік) және білім беру (педагогикалық) қызметін келесі салаларда жүзеге асыра алады: салалық және аймақтық нарықтарды, әртүрлі меншік нысанындағы шаруашылық жүргізуші субъектілердің маркетингтік ортасын зерттеу; кәсіпорынның маркетинг жүйесін жетілдіру; кәсіпорынның маркетингтік стратегиясын қалыптастыру. Маркетингті қолдану саласы өте кең. Түлектердің кәсіби қызметінің объектілері мемлекеттік мекемелер, қызмет көрсету кәсіпорындары, экономика саласының түрлі ұйымдары, өндірістік және делдалдық кәсіпорындар, халықаралық сауда палаталары, сауда үйлері, көлік және коммуникациялар, жобалау және ғылыми-зерттеу институттары, қоғамдық ұйымдар, ғылыми-өндірістік, білім беру мекемелері болып табылады.
Кәсіби қызмет түрлері
«Маркетинг» мамандығы бойынша магистр келесі кәсіби қызмет түрлерін орындай алады:
Кәсіби қызметінің функциялары:
Кәсіби қызметінің бағыттары:
Маркетолог – бұл ең перспективті және креативті мамандықтардың бірі. Шын мәнінде, маркетолог фирманың бірінші тұлғасының стратегиялық деңгейде көмекшісі бола алады. Әдетте, компанияда маркетинг жөніндегі басшы коммерциялық директор немесе маркетинг жөніндегі вице-президент қызметін атқарады. Осы мамандықтың негізгі артықшылықтарының бірі оны қолданудың кең спектрі, сондай-ақ барлық жаңа құралдар мен технологияларды пайдалану қабілеті болып табылады. Маркетинг бәсекелестерді, нарықтарды талдауға мүдделі кез келген компанияда сұранысқа ие. Мұндай мамандар бастапқыда басқарушылық шешімдерді маркетингтік қолдауға бағытталған және олардың мансабының қисынды жалғасы ретінде даму жөніндегі, стратегиялық жоспарлау жөніндегі және т. б. директордың лауазымы аралық позицияларға дейін өсу болып табылады.
8D04105 – «Маркетинг» мамандығы бойынша PhD білім беру бағдарламасы экономикалық ғылымдар саласындағы ғылыми-педагогикалық кадрларды даярлауға бағытталған оқу, әдістемелік және ғылыми-зерттеу қызметінің кеңейтілген интеграциясына негізінде құрылған. Докторантураның іргелі білім беру бағдарламасының негізін инновациялық курстар, жоғары білікті профессорлық-оқытушылар құрамы, шетелдік ғалымдар құрайды. Докторанттардың ғылыми-қолданбалы зерттеулері Қазақстанның жетекші ғалымдарының ғылыми мектептері шеңберінде жүзеге асырылады.
Шифр: 8D04105
Академиялық дәреже: философия докторы (PhD)
Қабылдау емтихандары :
Оқу формасы: күндізгі
Оқу мерзісі: 3 жыл
Оқу тілі: қазақ, орыс тілінде
Оқу шарттары: оқыту мемлекеттік гранттар бойынша және ақылы негізде жүзеге асырылады.
«Маркетинг» ББ-ның доктарантурасының профессорлық-оқытушылар құрамы кандидаттар мен ғылым докторлары, PhD докторлары ғылыми дәрежесі бар жоғары білікті оқытушылардан жинақталған; ғылыми-педагогикалық қызметте және бизнес құрылымдарында практикалық жұмыста бай тәжірибесі бар; Scopus деректер базасында индекстелген журналдардағы жарияланымдар санының көп болуы; PhD докторларын дайындаған; ғылыми-зерттеу тақырыптары мен жобаларының жетекшілері немесе орындаушылары, сондай-ақ студенттер мен магистранттардың ғылыми жетекшілері – республикалық олимпиадалар мен халықаралық олимпиадалардың жеңімпаздары.
«Маркетинг және логистика» кафедрасының ғылыми-зерттеу жұмыстары жалпы оқу процесінің құрамдас бөлігі, интеллектуалдық әлеуетті нығайтудың ең маңызды факторы, оқу-әдістемелікті қамтамасыз етуді үнемі жаңартып отырудың негізі болып табылады.
Кафедраның жетекші профессорлық-оқытушылар құрамы маркетингтің өзекті мәселелері бойынша қолданбалы зерттеулер жүргізеді. «Маркетинг» мамандығының докторанттары «Маркетингтегі цифрлық технологиялар және инновациялық әдістер» кафедрасының ғылыми жобасына тартылады, бұл олардың зерттеушілік және аналитикалық дағдыларын қалыптастыруға және дамытуға мүмкіндік береді.
«Тұран» университетінің «Маркетинг» білім беру бағдарламасының ерекшелігі оның бірегейлігінде жатыр, ол келесі ерекшеліктермен сипатталады:
Докторантурада оқу барысында алынған іргелі білімдер, дағдылар мен тәжірибелік дағдылар түлектерді жұмысқа орналастыру және академиялық салада және одан тыс мансаптық даму перспективаларын айтарлықтай жақсартады.
«Маркетинг» ББ докторанттары нарық талаптарына және жұмыс берушілердің сұраныстарына жауап беретін негізгі құзыреттерді алады:
Жұмыс берушілер докторанттардың потенциалы мен зерттеу қабілеттерін, олардың әртүрлі көздерден алынған білімді біріктіру қабілетін және академиялық және кәсіби білімнің шекарасында жұмыс істеу қабілетін жоғары бағалайды.
«Маркетинг» ББ докторантурасының түлектері қызметтің кез келген саласында келесі лауазымдарда жұмыс істей алады: